| Naelin-mage | |
|
+7swiftactions cinkedd Nitrous Treen vrct Ceckynka Naelin 11 posters |
Autor | Zpráva |
---|
Naelin
Počet příspěvků : 2 Reputace : 0 Join date : 15. 05. 09
| Předmět: Naelin-mage Fri May 15, 2009 4:48 pm | |
| O me: je mi 16 let studuju na gymnazium. Char:Muj char je mage,zacal jsem ho chvili potom co vysel wotlk.Vzdy jsem hral ranged dps...takze i kdyz maga nehraju roky vim jak a co delat. profese:enchanting+tailoring. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... l&n=Naelin zkusenosti z wow: s wowkem jsem zacinal uz pred tbc...(ale pouze na freecku).Po tbc jsem sel na ofic a hral dlouho ali za ktere jsem ziskal vetsinu zkusenosti(zde jsem hral destro locka). pre tbc:magtheridon,gruul,kara,za,-clear tk,ssc-progress Bt,Mh-zde jsem byl jen parkrat (nepocitam nerf pred wotlk) wotlk:naxx 10/25 (10 mam undying) clear , Voa 10/25 (i novy bossove) clear , Os +2D clear , EoE 10/25 clear ULDUAR:10-(6/14) 25-(2/14) ve sve stare guilde jsem delal class leadra...takze svou classu dobre znam. raid time: nejvice mi vyhovuje 19-23 ale dokazu se prizpusobit guilde...ale spise muzu raidovat drive nez pozdeji. stara guilda:moje strara guilda byli drakobijci kde jsem byl uz od sveho 70 lvl a zprogresoval jsem snimi vpodstate cely naxx,eoe,a os.Ovsem za tu dobu se toho v guilde hodne zmenilo nabrali par novych lidi vse slo dobre az do te doby nez prisel ulduar...a lidi museli zacit pouzivat hlavu... :ocekavam od guildy : hlavne dobre se bavit a progres ktery nekam vede. | |
|
| |
Ceckynka Demigod
Počet příspěvků : 37 Reputace : 1 Join date : 27. 04. 09
| Předmět: Re: Naelin-mage Fri May 15, 2009 5:37 pm | |
| Myslim ze takovejdle clovek se u nas neztrati zkusenosti ujdou a ranged dps neni nikdy dost mame celkem asi 3 aktivni mage, stim ze nekteri by do toho meli trosku slapnout co se tyce dps a chovani PRO | |
|
| |
vrct
Počet příspěvků : 2 Reputace : 0 Join date : 04. 05. 09
| Předmět: Re: Naelin-mage Fri May 15, 2009 5:59 pm | |